January 31, 2011

P e r s i a p a n :.

Hye all..ermm lenguh2 rase bdn ni..mcm nk demam pn ade..ye la kn,lately ujan tak bhenti2, baru mlm ni reda skit..kesian jugek tgk mangsa2 banjir kat segamat n kota tinggi tu...syukurlah kawasan rumah aku bkn kawasan banjir..
Dalam kesibukan keje awal tahun ni, aku mesti fokus jugek dgn persiapan majlis pertunangan kami nanti..sebelum ni aku fikir,baru majlis bertunang kan mesti simple je..tak de ape nk d fikir sgt...tp ternyata aku silap..nk uat sesuatu majlis ni,tak kire la majlis kecik ke besar mesti kene uat persiapan yg rapi..biase la kan,dalam kesibukan uat persiapan ni mesti akan ade perasaan yg tak kene..i mean rs mcm ade je benda yg kurang,ade je perkara yg uat kite pening...dugaan dugaan...
tapi alhamdulillah ade bberapa perkara dh selesai..cume hantaran utk cik abg tu je xsiap lg..mula2 pening gak nk tempah kat mane...tp bile fikir2 balik aku rase nk bg sesuatu yg istimewa utk si dia...aku nk hasilkan sendiri hantaran utk si dia nanti...sekarang smua dlm proses akhir...hampir siap 60%..ermmm nnti boleh la uols tgk hasil keje i yg tak seberapa tu yek...hehe!!excited tau nk uat yg special utk yg tersayang...<3
hehe so ni brg2 yg kita perlukan ye puan2..cewah dh mcm chef la plak...:p




nanti kan hasil sentuhan eira syahirah 6mac ni nanti yerk...hehe!!tak tau la camne hasilnye nanti kn...mane tak nye,mak pn tekejut bile aku ckp nk uat hantaran sendiri..antara dialog mak,,"sempat ke nk uat hantaran tu sendiri kak long,awk tu dh la sibuk keje je, pastu tak pernah uat keje2 halus camni..boleh ke ni.."
ha, tu la antara ucapan pendahuluan my mom tau..mak aku sendiri pn tak confident anak dara die ni nk uat hantaran sendiri..hehe..seram gak dh aku jadi nye...tapi tak pe,aku akan cube sedaya upaya hasilkan sesuatu yg simple tapi cantik...bertemakan silver color,aku cube gabungkan warna2 silver yg menampakkan kemewahan...so,uols nanti kan la ye hasilnye tak lame lagi..harap2 tak mengecewakan sesiapa yg melihatnye..hehe!!especially my mom...haha...:p

to my dear,tung........gu hasilnye nanti yek..special i uat utk u syg...ehem2...:p

4 comments:

  1. good job syg...xsbr nk tgk hasil creative u syg..hehe

    ReplyDelete
  2. wahhhh...congrat's my dear! welkem to the club, heheh :) jgn lupe invite me k ^^

    ReplyDelete
  3. haha..tq dear..;))
    insyAllah nti i invite u n ur fiance k...dun worry..

    ReplyDelete