January 28, 2011

K e r j a . K e r j a . K e r j a :.

Penat sgt rase 4 hari 3 malam kat pahang..."SA training"..kalau diikutkan  hati malas ni,rase mmg tak nak attend training tu..tp dh tugas kn,nk tak nk mesti kene pegi..24jan ~ 3.00pm bertolak dr jb..perjalanan yg agak memenatkan sbb sampai2 je kat pekan, pahang jam 7.00pm boleh tersesat plak nk ke kuantan..al maklumla baru 2nd time sampai pahang..last time pegi pn, bkn aku yg driving..so memang susah la aku nk ingat jalan..hehe...~mmg family n kwn2 semua sedia maklum aku ni mmg payah btol nk ingat jalan..tak kire la pegi mane pn..~ lepas 2jam pusing punye pusing, baru la aku sampai di kuantan..terus check in kat CIty View Hotel..nasib baik dh booking, kalau tak jenuh nk pegi cari hotel lain plak..


.: not bad la hotel ni :.

1st day training di International College of Automotive(ICAM), training centre memang agak sunyi sbb cume ade 3 org je perempuan yg attend training ni..lain sangat rasenye kali ni sbb sebelum ni aku la participant perempuan yg paling mude, tapi kali ni aku plak paling senior..bkn tua k...hehe;))
more to technical, memang la agak mengantukkan skit..tp ok la kn,at least bertambah la jugek ilmu..baru leh power skit ayat tulis warranty report lps ni...hehe..
3 hari training,stock gula2 mesti kene ade banyak..kalau tak,dh sah2 memang muke aku yg kantoi tersengguk2..tengok trainer ke hulu ke hilir kat depan class tu bersemangat bg explanation, rase kurang gak la nafsu tido ni..aisssh buruk btol perangai erk..tapi yg paling di tunggu2 rest time..satu hari 3 kali dpt mkn free..leh jugek regang2 kn otot mata ni kn..time mkn segar je semua..banyak jugek la yg dpt belajar kali ni..walau pn bkn 100% masuk dlm otak aku ni, tp rasenye dpt gak kot dlm 60%..hehe..ye ker??cam tak caye jek...:p

.: 3 dara pingintan; penyeri training kali ni :.

.: participant from kedah "ain" :

.: wif ain & fiza rase mcm tua plak saye bile bdk comey 2 org ni called me "kak eira" :.

Last day sebelum bergerak balik ke jb, mesti beli ole2 dulu kn..ape lagi yg familiar kat sini selain keropok lekor..mmg superb keropok lekor kat sini,kat jb tak kn jumpe keropok sesedap ni..perjalanan blk ni malam,so tak berani nk lalu jln mersing,sunyi sgt..so terpaksa la masuk ke highway karak dulu,keluar ke sungai besi then baru leh masuk ke plus highway..aiii perjalanan lebih kurang 7jam,memang meletihkan..kalau naik bus ke tak pe gak kn,ni drive sendiri mau kebal bijik mata aku ni tahan ngantuk..4am baru jejak kaki kat umah..tu yang hari ni aku dh tak larat nk keje..

~dalam kepenatan yg terlampau ni i awlays miss my mucuk damn much...masing2 sibuk dgn keje,so terpaksa la korbankn rase rindu ni..~ i'll wait for u come here dear..

2 comments:

  1. hehe...terlupe plak nk belikn cik eira kt ni kropok lekor..hehe!!
    aiii cik eira,mmg kekok betol rasenye..mcm berckp dgn diri sndiri..;))

    ReplyDelete