January 16, 2011

D i P a g i Y g H e n i n g L g S u n y i :.

    Kepenatan aku rasa yg teramat setelah penat memancing di Pantai Minyak Beku...Uuurrggghh sudah la xdpt jackpot dpt plak ikan kecil2 rase ade baik beli ikan di pasar...tp takpe perut ku sudah terisi jugak...arini aku g mancing bertiga bersama panjang & ali...huhu...masing2 xpulang tgn kosong...yg sorg dpt ikan duri yg sorg dpt buntal...haha...lawak2...dah la panjang br beli joran agak mahal...tp buntal je mengena...cian2...aku plak dpt gelama yg halus2 jer...ermmm...teringat plak time mancing ngn geng2 kt utp dl...g mancing kt teluk senangin dpt gelama 2 baldi..sronok giler bakar ikan even kecik tp klau da 2 baldi berbaloi-baloi...haha...
    Bebalik citer asal...pastu dlm pjalanan bole plak perut aku berbunyi lagu ana rafali....tolong igt kn aku bla bla bla..haha...itu menandakn aku lapar...then ajak la panjang mkn kt kedai mamak..dandan lak dier ckp suh mkn kt umah dier...setahu aku bini dier da tido...eermmm layan kn je la...smp umah dier je idung aku da berbau ikan goreng...perhhh sedap gler...mane xsdp nyer dr petang xmkn....berbekal kn udang sekilo yg aku beli kt pasar utk wt umpan bini dier wt udang goreng tepung...pastu grg syg ngn ikan selayang goreng...perhh da  mcm mkn kul 1 tgharie padahal 1 pg kot...haha...tp xpe...mmg x diragui bini si  panjang nie mmg la baik...aku sll lunch kt umah dier...bini dier msk mmg not bad la...klau x xkn la aku sll mkn umah dier...huhu...lps mkn terase plak berat nk blk umah...umah aku ngn umah panjang bkn la jauh sgt...5mnt da smp...aku gagah kn gak blk umah ye la bkn jalan kaki pn....
    Smp je umah ade plak kete kancil cine sblh umah aku nie...sll je sibuk park dpn umah aku nie....rase nk langgar je pastu tmbat kt tiang letrik....biar pdn muke dier besok pg terkial2 nk alih kete....tgk umah terang-benderang tp aku dpt rase rumet aku aka alin mst da tido...tepat jangkaan aku....utk pengetahuan korg kt umah aku nie @umah sewa ader 3 org lg yg duk...alin,beruang@fahmi and Hj mustafa@bos alin.. alin nie subcon aku...beruang 1 company aku@kian projects@main con.....cian awek aku tunggu aku smp ttido...huhu....

ok la rase pnt lak nk type...insyaallah3 (smbil nyanyi lagu maher zain)...ade mase aku smbung lagi...
Good Nite!!!!

P/s:
 thanx to my beloved gf sbb dier yg sush pyh create blog nie..good job eira..hehe
love u so muchhh...muahhhh2
 nnt rajin2 la update blog k..
xsbr nk jmp u raya cine nie...huhu...nnt kite g shoppg k...


2 comments: