January 15, 2011

B u n g a D i S u n t i n g :.

17 Nov 2010 kalau ade yg perasan ni tarikh kite menyambut aidiladha last year kn..errmm skrang dh pn melangkah ke 2011.cepatnye masa berlalu kn.pejam celik pejam celik rasenye dh makin berusia plak.."opsss bkn makin tua ye,cume makin matang"...;))ok la,berbalik pada tarih tadi,actually ni la tarikh keramat aku & dia membuka langkah utk ke satu tahap yg lebih serius...Si Dia memilih aidiladha 2010 utk menyunting aku.."ouch!!!tersipu malu rasenye..."
Seperti yg di rancang,hari yg ditunggu2 aku mengenakan purple kurung moden "salah satu favourite colour dia.."utk menyambut kehadiran yg dinanti...hati ni tak tahu la knp rs berdebar2 sgt...duduk tak kene,bediri tak kene...rasenye mcm setiap minit yg berlalu tu lmbt sgt...
Merisik cara moden,dh tak de pantun2 lg dh...abah si Dia (future FIL aku ler ni) menyatakan hajat sebenar dia..bincang punye bincang akhirnye..........



tersarung sudah cincin belah rotan di jari manisku...cewah...!!disarungkn oleh (future MIL aku) alhamdulillah disunting aku akhirnye...
mudah-mudahan ape yg aku & Dia rancang akan menjadi kenyataan...harapan kami agar hubungan yg dicipta olehNYA ini akan terus suci dan mekar hingga ke akhir hayat kami...INSYALLAH...

2 comments:

  1. cantik nyer gmbr nie...ade sentimental value kn...huhu...love u sygg..muahhh2

    ReplyDelete
  2. mstila cntik syg...lg2 cincin d sarung oleh my mother in law in future...;))
    luv u too dear,,,

    ReplyDelete