March 11, 2011

S e l a n g k a h B e r m u l a :.

Salam..amboi dlm kesibukkan membuat persiapan utk hari yg d nanti,sampai kedua2 pemilik blog tlupe plak nk mengupdate blog ni..hehe~~ almaklum  la...excited punye psl..seperti yg d rancang pada 6 Mac 2011,tepat jam 2.20pm aku telah bergelar tunangan org..mcm mimpi jd kenyataan rsnye..alhamdulillah segalanye berjalan lancar..aku sgt berterima kasih pd family,kwn2 n jiran2 yg berpenat lelah membantu dlm memastikan kelancaran majlis pada hari itu..
Mengenakan busana purple~pink by ADLI Bridal, ramai yg seperti tidak mengenali wajah aku setelah menerima sentuhan drpd Adli...mmg sejak dr pertama kali ke bridal Adli, aku begitu tertarik dgn hasil keje beliau..make-up yg begitu natural but meletop u!!!haha~~

Mmg dh tak sabar rsnye nk tggu official photo siap..errmmm tp encik cameraman aku janji dlm seminggu hingga 2 minggu baru leh siap..so kene tggu la lg..ade jugek bberapa keping gambar berada dlm simpanan aku skng..tp non official kn,so nnti la ye kt tnggu yg official baru best..;))

Walaupn ketika majlis baru bermula, hujan lebat seketika tidak sedikit pn membantutkn kelancaran majlis..alhamdulillah hujan rahmat agknye..rombongan meminang di sertai 30org yg terdiri dprd adik beradik,makcik pakcik & jiran2 terdekat..agak sedih juge sbb ramai kwn2 aku yg tak dpt dtg..ye la,masing2 ade hal yg tak d elakkan..tp xpe,aku hrp nnti majlis akan dtg,ramai la yg dpt dtg..

ok la utk tidak menghampakan semua, ade la sekeping gambar ni yg sempat kwn aku rakamkn melalui handphone nye..ni la wajah aku hasil sentuhan Adli..natural but nice..~~
by Adli Bridal~~

3 comments:

  1. best gk layan blog ni..
    hohooho

    ReplyDelete
  2. lega kn syg...sume nyer berjalan lancar...harap pe yg kite rancang kn kelak berjalan ngn lancar gak syg...

    Adi

    ReplyDelete
  3. akie : hehe...tq..;)

    yunk : insyAllah syg,mudah2an...pasni kt fkrkn persiapan utk mjlis seterusnye syg...

    eira~

    ReplyDelete