February 3, 2011

S w e e t D i n n e r :.

Kenyangnye rs mlm ni..nk tau knp,actually aku baru je blk dinner wif my family..dh lama xdpt mkn together camni..maklumla masing2 selalu bz jek..alhamdulillah siang td dpt gak bonus..mmg agak menghampakan..ermm tp nk uat cmne kn,mgkn tu je rezeki aku utk thn ni..so mlm ni aku bwk family aku mkn kat Nando's..seronok rs dpt mkn same2..tp cian my laling xdpt join,die kat kampung skarang..biase la kn,cuti2 ni msti nk jmpe parents dulu..hehe..:))sowy ye cyg,lusa kt dinner sama2 k..

spt yg dijangkakan,aku mmg tak kn mampu utk habiskn Quater chic ni...


jemput mkn ye semua..tp uols dpt tgk je k,xdpt rs...hehe..;))


ape la agknye yg d borakkan my parents tu..gaye mulut tu yg cuweet,,,hehe..smpai org amek gmbr pn xpasan...hehe..<3

sebenarnye aku gi mkn satu family..tp adk2 aku tu kureng nk menonjolkn diri..hehe..so nmpknye gmbr mak ngn ayh je yg dpt d kongsi dgn uols..tp mmg best,kekenyangan kami mlm ni...

syg,jgn cedih2 k..lusa kt jmpe,kt leh dinner together..rindu sgt,dh lama xdpt dinner dgn u kn..k miss u my laling...<3

4 comments: