June 23, 2011

S a a a a y a n g A w a k :.

jangan tanye
KENAPA,BAGAIMANA,DIMANA....aku boleh menyayangi die...
 die begitu istimewa d mata aku...kenapa??jgn tanye....

 
die buat aku jadi tak keruan..begitu mudah
_
_
_
_
die buat aku menangis kerna terlalu rindukan senyumannye
die buat aku ketawa dgn tingkah lakunye yg sering melucukan
die buat aku tenang saat aku d landa kekeliruan
die buat aku bangga kerana memiliki dan dimiliki

tika diri jauh darinye, gurau senda dan gelak tawanye mnjadi peneman setia..
"mmg sy tak bole lupe,awk suke kacau sy time sy terlelap bile tgk tv,,jari awk mesti akn sampai dlm lubang hidung sy..awk suke tarik hidung sy smpai merah (walaupn sy geram sgt tp sy sentiase rindukan saat2 itu)..awk suke sapu air kat muke sy lps cuci tangan...awk suke cubit sy time makan depan mak n ayah..awk suke usap rambut sy bile sy ejek awk muncit...awk suke kempiskn perut awk bile sy tgk je perut awk yg cumel tu..awk suke biar kuku awk pnjang2 sbb nk suruh sy potongkn..awk suke geletek sy bile sy nk tgk cite2 yg best kat tv.."

die cinta saye....lebiu syg...<3

walaupn awk ckp,awk tak romantik..tp sy sedar akan sikap romantik tu wujud dlm diri awk...awk tak bole tipu sy okey...
sy saaaaaaaayang awk...

bukan jiwang....~~
 tp saat air mata kite berlinang tika merindui,sedarlah bahawa tika itu kite sedang merindui org yg kite sayang...
ooohh Tuhan aku ingin sentiasa dimiliki dan memiliki cinta ini..cinta ini hanya dariMU
  
 
 

2 comments:

  1. wahhhhh..so sweet syg....romance ker saya nie??huhu...nnt i blk jb k syg...sabar sket je...besok k..muah2

    ReplyDelete
  2. hehe..mgkin org lain xnmpk,tp i je yg feel..sbb u romance dgn i je kn...hehe...mmuah2..

    eira~

    ReplyDelete